مرکز استیل

ساخت وبلاگ

این نوع از ورق استنلس استیل 50 سال پیش کشف شد که با استفاده از 12 درصد کروم در آلیاژ یک ورق استیل می‌تواند آن را تبدیل به یک فولاد ضد زنگ نماید. با بالا رفتن درصد کروم به کار رفته در ورق استیل، خاصیت مغناطیسی آن را نیز مختل کرده و منجر به تولید ورقی به نام ورق استیل نگیر می‌شود.

این نوع از ورق استیل جذب آهنربا نمی‌شود و کاربرد زیادی در صنایع مختلف نیز دارد. خصوصیات و ویژگی‌های این ورق با کاهش و افزایش آلیاژهای مختلف تغییر نموده و شاهد ساختاری متفاوت از آن خواهیم بود.

یکی از عنصرهای دیگر مورد استفاده در ورق استیل نگیر کربن است که استفاده از این عنصر نیز باعث افزایش سختی این ورق شده و مقاومت آن را در برابر مواد مختلف افزایش می‌دهد. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل , ورق استنلس استیل , خرید ورق استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 17:03

ورق استیل ، آلیاژی مقاوم از خانواده فولادهاست و عناصر تشکیل­دهنده آن شامل کربن، کروم، نیکل و آهن است. در بین هزاران عضو خانواده محصولات فولادی، بدون شک این ورق را می‌توان یکی از پرکاربردترین آن ها دانست.

ورق استیل محصولی است که به صورت قطعات مربع یا مستطیل شکل و در ابعاد متنوع تولید می شود، این ورق ها ضخامت کمی دارند و سطح آن صیقل شده است و صاف و براق است. ورق های استیل یا دراصطلاح، ورق های استنلس استیل، صفحه های فولادی ضد زنگ هستند. از ویژگی های این ورق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        ظاهر زیبا

·        مقاوم در برابر خوردگی

·        قابلیت جوشکاری

·        ضد زنگ بودن

·        قابلیت بازیافت

·        عمر مفید و طولانی 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل , ورق استنلس استیل , خرید ورق استیل , فروش ورق استیل , نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 17:01

پروفیل استیل محصولاتی از جنس استیل است که به شکلی نورد، کشیده یا فشار داده شده است که از سطح مقطع یکسانی برخوردار است. یکی از مهم ترین کاربرد های پروفیل ها اتصال دو قطعه به یکدیگر است، در واقع قوطی و پروفیل ها مرز بین دو وسیله را پر می کنند. پروفیل های استیل با ابعاد و ضخامت بالایی ساخته می شوند برای انجام پروژه های ساختمانی بیشتر کاربرد دارد که می توان در کناره درها و کناره های پنجره ها از آن ها استفاده کرد همینطور در داخل پله ها و در ساخت دیواره های ساختمان که در شکل های دایره، مستطیل و مربع قرار می گیرند نیز کاربرد دارند. پروفیل هایی استیل به دلیل مقاومت بالایی که دارند اغلب در ساخت اسکلت فلزی ساختمانها، ساخت میز و صندلی ها نیز نقش دارد.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : پروفیل استیل , لوله استیل , ورق استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 17:00

فرآیند تولید ورق‌ استیل که نوعی ورق فولادی ضد زنگ است معمولا با ذوب ضایعات استیل در کوره‌های قوس الکتریکی صورت می‌گیرد. سپس باید ترکیب شمش حاصل از ذوب با ترکیب شیمیایی مورد نظر برای ورق یکسان شود که به این منظور سایر عناصر آلیاژی در پاتیل مذاب افزوده می‌شود. خروجی این مرحله ورق‌هایی با عرض و طول مشخص است که آماده مرحله بعد یعنی نورد گرم می‌شود.

برای کاهش اولیه ضخامت ورق‌ها، ۷ مرحله نورد صورت می‌گیرد. بعد از اتمام نورد گرم، دمای ورق‌ها کم می‌شود و چون ورق‌ها سطح اکسیدی دارند، نیاز به شستشویی شیمیایی دارند. در نهایت ورق هایی بسیار مقاوم و با ظاهری صاف و زیبا تولید می شوند که مناسب برای استفاده در صنایع مختلف می باشند. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل , لوله استیل , پروفیل استیل , ضایعات استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 16:59

پروفیل استیل به قطعاتی مربع شکل یا دایره ای شکل مانند لوله استیل گفته می شود که از انواع ورق های استیل ساخته می شوند. این محصولات با توجه به جنس و استحکام آن ها کاربرد بسیاری در صنایع دارد. به آلیاژهایی که پایه آن ها از آهن تشکیل شده و کمتر از ۲% کربن دارند، استیل یا فولاد می گویند. این محصول در گروه فولاد های ضد زنگ یا استنلس استیل قرار دارد.

اتصال دو قطعه، ساده ترین کاربرد این پروفیل ها می باشد. صنایع غذایی ، ماشین سازی و کارخانجات ، جزء مصرف کنندگان اصلی این فلزات فولادی به حساب می آیند. از لحاظ شکل بصری پروفیل ها به دو دسته پروفیل باز و بسته و از لحاظ ساختار شیمیایی به دو دسته 200 و 300 تقسیم می شوند.

 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : پروفیل استیل , لوله استیل , ورق استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 16:58

ضایعات علی رغم آنچه فکر می کنید اهیمیت زیادی در اقتصاد کشور و گرداندن چرخ صنایع بزرگ و حیاتی دارند. ضایعات استیل به صورت انواع مختلف ضایعات بگیر، لوله استیل ، شیرآلات، پروفیل استیل ، ورق، تسمه، نبشی، ناودانی در دو شکل تناژ بالا و پایین مغناطیسی و غیر مغناطیسی وجود دارد. اگر ضایعات و حتی فلز استیل مغناطیسی باشد آلیاژ کمتری را در مقایسه با استیل غیر مغناطیسی دارد و هر کدام در صنعت کاربرد خاصی دارند. 

تنها کاری که باید برای خرید کردن ضایعات استیل انجام دهید تماس یا مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه های ضایعاتی یا نمایندگی های فروش ضایعات است. 

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : لوله استیل , پروفیل استیل , ضایعات استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 20 / 11 / 1399 ساعت: 16:56